Subject: FW: Kooskõlastamisavaldus- Mustvee linna bussiooteala
From: "Kristiina Ratnik" <[email-masked]>
To: "Kristi Kuuse" <[email-masked]>
Cc: Herkki Rõõm <[email-masked]>, <[email-masked]>,Kristjan Noormägi <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Jelena Tapner" <[email-masked]>, "Mati Ivandi" <[email-masked]>, "Indrek Lensment" <[email-masked]>
Date: Thu, 14 Nov 2024 14:25:51 +0200

Tere

Saadame uuesti kooskõlastuseks Mustvee linnas bussiooteala projekti, nüüd
kõik eriosad lisaks, formaadid mitmesugused, palume tagasisidet, kui
midagi juurde vaja.

Palume pöörata tähelepanu asjaolule, et tegemist on eelkõige bussiooteala
projektiga ja vallal on rahataotluse esitamise tähtaeg ukse ees. Palume
vastukaja esimesel võimalusel.

Materjal lingil:

<https://tinterprojektee.sharepoint.com/:f:/g/En_zxHl6TodIp-v0ilmgYy8BtxTl
NLuwkGFFS6_kwN4AkQ?e=A7Cx3V>  CD 43-24-TP_Mustvee bussiootala

Ette tänades

Kristiina Ratnik

Tinter-Projekt OÜ

52 112 67

From: Kristi Kuuse <[email-masked]>
Sent: teisipäev, 12. november 2024 09:31
To: Kristiina Ratnik <[email-masked]>
Cc: Herkki Rõõm <[email-masked]>
Subject: RE: Kooskõlastamisavaldus- Mustvee linna bussiooteala

Tere Kristiina

Vaatasime projekti üle, aga kahjuks ei piisa sellest kooskõlastamiseks.
Võrreldes eskiisiga on teemaal ehitustöid märksa rohkem. Lisan kirja ka
Herkkile, sest tõenäoliselt ta jätkab selle projekti kooskõlastusega.
Riigitee alusel maal ehitustööde maht on tehnovõrkudest tulenevalt märksa
suurenenud.

Annan järgnevalt märkused, millega palun arvestada:

1.	Lisada tehnovõrkude projektiosad ja saata meile kooskõlastamiseks
<mailto:[email-masked]> [email-masked]. Tehnovõrgud
lahendada vastavalt meie juhendile „
<https://transpordiamet.ee/sites/default/files/documents/2021-12/nouded_te
hnovorkude_teemaale_kavandamisel_0%20%281%29.pdf> Nõuded tehnovõrkude
teemaale paigaldamise kavandamisel“ ja „
<https://transpordiamet.ee/sites/default/files/documents/2024-07/KT_025_J2
2_r1_Riigiteede%20valgustuse%20kavandamine.pdf> Riigiteede valgustuse
kavandamine“, st kaablid, katendid, taastamiste maht, ristlõiked,
valgusarvutus, sademevee vooluhulkade arvutus kuni riikliku eesvooluni
jmt. Tehnovõrkude küsimustes võib pöörduda otse
<https://transpordiamet.ee/kontakt?search=peeter+uibo#contact-modal-3988c7
f88ebcb58c6ce932b957b6f332> Peeter Uibo poole.
2.	Lisada teemaa kasutusõiguse plaanid (IKÕ plaanid). Bussijaama
toimimiseks vajalikud tehnovõrgud ei ole riigitee või selle rajatiste
toimimiseks vajalikud ning Transpordiamet ei saa võtta riigitee omanikuna
kohustust kinnistut teenindava jalgteede võrgustiku või elektrikaabli
rajamise, korrashoiu ega kasutamisega seoses. Kuna ühendused on vajalik
tagada, siis asukohapõhiselt saame anda nõusoleku nende kavandamiseks
riigi transpordimaale, kui projektis fikseeritakse isiklik kasutusõigus.
Notaris sõlmitud IKÕ lepinguga reguleerime rajatise rajamise, korrashoiu
ja kasutamisega seonduva. Projektile lisada teemaa kasutusõiguse ala
plaanid. Juhendid kättesaadavad siin.
<https://transpordiamet.ee/riigiteede-juhendid#kergliiklusteed--2>
3.	Täpsustada projekteeritu kokkuviimist olemasoleva olukorraga, st
vertikaaljoonise loetavus, äärekivide kõrgused ületuskohal, lõiked,
taastamiste maht jne.
4.	Riigitee alusel maal ehitustööde tegemiseks sõlmime KOViga
ristumiskoha ehitamise lepingu. Lepingu mahus siis ka tehnovõrkude
lahendus. Palun esitada üks terviklik kena projekt kõigi eriosadega koos
või siis eriosad eraldi paralleelselt. Siis on selgemini arusaadav, mis
kuulub projekti juurde, mis mitte.

Lugupidamisega

Kristi Kuuse

Peaspetsialist

Planeerimise osakonna kooskõlastuste üksus

+372 58 603 278

Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

From: Kristiina Ratnik < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Tuesday, October 29, 2024 12:34 PM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: Kooskõlastamisavaldus- Mustvee linna bussiooteala

Tere

Saadame kooskõlastuseks Jõgeva maakonnas Mustvee linnas bussiooteala
põhiprojekti.

Transpordiametile on tutvustatud eskiisi ja küsitud tingimuste kohta 23.
septembril 2024, millele saime vastuseks soovi olla projektiga kursis ja
kooskõlastada.

Palume tagasisidet esimese võimalusel.

Lugupidamisega

Kristiina Ratnik

Tinter-Projekt OÜ

52 112 67

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.